Att jag är så himla rädd...

Inatt när jag skulle kliva upp för att gå och kissa så blev jag livrädd, helt ärligt så tror jag aldrig att mitt hjärta slagit så fort. Det bara bulta som aldrig förr, jag slängde mig upp från toan för att jag blev så otroligt rädd. Stor fet spindel alldeles vid toan och nej jag tog ingen bild men det var ingen pytte spindel. Jag hatar spindlar och jag måste säga att set var rena turen att jag precis kissat klart innan jag fick syn på den. Mamma fick rädda mig, så sorry för att jag väckte henne men jag kunde inte röra den. En av mina stora fobier, spindlar och kryp överhuvudtaget, så otroligt äckliga. Jag vet att det inte gör mig illa men det kan få skrämma ihjäl en.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0