Workout

Igår hade man en chillar dag. Jag gjorde inte alls mycket, inte mycket mer än vad jag gör idag. Gjorde klart alla repetionsfaser igår så det står nu att jag är 100% klar med teorin även fast jag inte gjort allt där men jag kör på. Ska göra en fas idag också innan det blir kväll, blir nog inget imorgon då jag jobbar typ hela dagen. Ville passa på att duscha så håret skulle torka innan jag lägger mig inatt och vill inte komma med blött hår på morgon, svin kallt skulle det bli. Jag tänkte att det var lika bra att träna lite eftersom jag skulle duscha, man passar på att göra lite workout innan det blir duschen, hängde även lite tvätt med mamma. Nu har jag käkat middag och funderar nu på om jag ska göra lite körteori nu på en gång så man har det gjort. 
Lite småsugen att åka på semester, vill till liseberg igen. Här är något matställe med thai/kina mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0