trött är bara förnamnet...

Ytterligare en dag av denna vecka har gått och det är nu bara två dagar kvar innan det blir helg. Jag måste bara ner och hoppa in i duschen så man är fräsch inför morgondagen. Är så himla trött efter denna långa dag men det kändes som allt satt lite bättre med allt det nya (koncern) man fick lära sig igår. Det rullar på och visst tittar man ett par extra gånger för att vara helt säker när man kör helt själv. Nu får jag mest problem/frågor när det kommer till engelskan, eller det handlar väl kanske mer om att jag blir väldigt osäker då jag har svårt att förstå allt och det är hur mycket text som helst. Bättre fråga en gång för mycket en för lite, haha. Så nu har vi jobbat klart med övertid för den här veckan, imorgon blir det vanlig tid och det vill säga till halv fem. Det känns ju underbart men nu måste jag hoppa in i duschen så att jag hinner komma i säng innan klockan blir alldeles för mycket. 
Hoppas kissen ligger och väntar på mig när jag har duschat, man kan alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0