Torsdagkväll..

Här sitter jag och har kollat på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars, en dag efter att det kom ut men det var av den enkla anledningen till att man jobbade övertid igår. Hann inte med att se det då och nu återstår säsongsavslutningen av Game Of Thrones efter att ha gjort ett sluttest. Det går sakta framåt nu men snart är det dax för en körlektion igen då jag är klar med utbildningen med jobbet. Till veckan så kör jag igen men teorin har jag nu kört på med lite till och från. Ett fel nu på det jag gjorde idag och då ett slarv, kan ni tänka er att jag var så snabb att jag gjorde fel på frågan som handla om "häst". Aja det är bra att veta att det bara var ett litet fel annars så såg det ju fint ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0