stallet en sista gång innan alla åker på betet....

Vi har ju haft Boye idag med eftersom det är tisdag, precis som alla andra tisdagar. Idag fick syrran rida då jag red igår och dessutom har jag på något vänster blivit svälld i vänster tumme. Vet inte riktigt vad jag gjort men var riktigt svälld idag på jobbet, tycker att svullnaden gått ner rätt mycket under dagen. Det gör svin ont men det är bara att härda alltså, försöker använda den så mycket jag kan så att svullnaden ska gå ner. Imorgon åker de sista ridskolehästarna på bete och även Boye får åka på sommarbete. Därav är anledningen till att jag och syrran har packa ut och rensat skåpet på stallet. Ifall det blir någon tid över till ridning i sommar, det är inget inplanerat så här på rak arm men det är inte omöjligt. Det är väl tiden som är det största problemet. Man är rätt trött när man kommer hem från jobbet och sen har jag nu körkortet utöver det. Har inte gjort något på flera dagar så imorgon ska jag nog göra en fas igen. Nu blir det lite fika då mamma och pappa firar bröllopsdag 20 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0