Seg dag

Dagen har varit riktigt seg, har inte haft någon lust att göra någonting egentligen utan har bara slappat och vilat upp mig lite inför nästa vecka då man ska jobba. Närå men man blev rätt slut efter gårdagen, klev upp tidigt och la mig sent skulle väl man kunna säga. Kom väl i säng vid fyra tiden imorse efter att ha varit på oscars och for hem efter att ha varit på donken. Berättar mer utförligt imorgon om det finns något att berätta, haha. Pappa fixade baugette till frukost, vilket var super gott. Och syrran lyckades få med mig upp en sväng till stallet idag, pysslade om Kupido som nu bara står. Känns inte som jag riktigt vet något mer än innan om hur det är med honom men jag hoppas verkligen att han kommer tillbaks på banan igen. Det är så otroligt tråkigt att han nu är skadad och det verkar inte bli bättre, jag håller tummarna för att en vänding kommer snart. Imorgon är det klubbtävling och jag hade väl inte tänkt att vara med och sen tänkte jag det men tror ändå inte att jag kommer vara med, jag avvaktar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0