För jag har tagit S T U D E N T E N !

Fy fan vad jag är bra!
Då var det över, kom tvåa på guldkotten tidigare idag vilket gjorde att vi var tvåa att gå ut på trappan. Det blev ju perfa och när vi åkte på flaket gick tiden väldigt fort men det var fruktansvärt kul, jag säger det igen. Det är så jäkla kul på samma sätt som det känns lite sorgligt att skolan är över. Jag har gått ut gymnasie och efter tre år i natur så är jag väldigt nöjd över mig själv och min insats samt mina betyg för den större delen iallafall. Vissa är jag mindre nöjd med men nu är det över, nu blir det inge gymnasium längre. Det återstår och se om det blir någon skola till höst eller om jag avstår det. Det var trångt på flaket men det var bokstavligen köng och är glad över att vi slapp regn. Nu sitter jag fortfarande hemma med släkten och blir väl mer uppdatering imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0