dubbel dubbel körlektion idag...

Onsdagen har varit lugn, känner mig fruktansvärt trött och slut i kroppen. Sov till strax efter 8 då jag insåg att jag precis hade missat ett samtal. Sommarjobb nummer tre och även det fick jag men eftersom jag redan har ett så tackade jag självfallet nej. För någon sommar sedan så hade man inget och att man nu lyckas få alla jobb man sökt till är ju lite otur ändå. Hade jag inte haft något hade jag ju tagit det jag fått så synd man inte fick något av dessa förr förra året då jag var utan. Har ett sommarjobb över hela sommaren och de är ju ganska svårt att få ett bättre jobb än det. Så i sommar kommer jag jobba jobba jobba, det är planen. Det blir på Bolagsverket, ska bli kul att få prova något nytt och någon annans stans. Har bara sommarjobbat genom Timrå kommun förut och det har alltid varit på stallet, där känner man sig hemma och där kan och vet man allt sen innan. Så vi får se hur det är att jobba en sommar på bolagsverket, det blir väl lite längre dagar också. Får ändra om sovrutinerna då man knappt går eller gått i skolan iår. 
Klockan tjugo över nio hade jag min första körlektion på 80 min, det vill säga en dubbellektion och vi var och körde lite över allt. Lite i stan men även utanför och man får verkligen träna på behålla lugnet. Dök upp en ambulans mitt i stan vid trafikljusen, det var trångt men den lyckades ta sig förbi. Måste säga att jag blev iinte uppstressad av den, ganska var det tack vare att det hänt tidigare. Trodde jag skulle få panik men det gick ju fin fint. Sedan hade jag ytterligare en dubbellektion vid ett. Så åkte hem, vilande och käkade innnan jag åkte upp dit igen. Nu sitter jag här och ska bege mig till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0