8-19

Idag blev det en lite längre arbetsdag än vanligt. Nästan hela min avdelning skulle jobba övertid då vi har en massa årsredovisningar som ska granskas för att sedan registeras. Vi började på förmiddagen med att endast hålla på att granska sådan som var kopplat med koncern. Det kanske inte säger er så mycket men det kanske inte spelar någon större roll. Vi höll på att granska "koncern" enda fram till halv fem och där började vi istället och bara granska sådana som inte behöver ha revisionsberättelse och då kunde vi även variera mellan att granska och registera. Dagen gick rätt fort ändå, det gick mycket fortare än jag trodde men man hade ju fullt upp också och man har ju något att göra hela tiden. Det har även varit en lite extra tung dag, både för att det blev lite för mycket hund snack under lunchen så tårarna kom fram. Allt är så jobbigt och har så svart att prata om hundar sen en månad tillbaka. Inte direkt så att man vill grina på jobbet lixom. Man kämpar sig för att inte brista ut i gråt, man måste ju trots allt få prata om hundar i ens omgivningar. Ibland blir det för mycket och jag bara tänker på allt jag förlorat. Iallafall så har dagen bortsett från detta gått bra, tiden gick fortare än väntat och det är bara att hoppas att det känns lika bra på onsdag då det blir en likadan dag typ. 8-19 då med men imorgon slutar jag halv fem, så du hinner man kanske göra lite mer. ledsen om det blir dålig bloggning nu när man slutat skolan och så men det är inte lätt när jag jobbar åtta till halv fem och det är i stan, tiden bara flyger iväg när man slutat jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0