The weekend is over...

Helgen gick fort precis som vanligt och den är nu slut, vilket tyder på att det är en ny vecka. Måndagen är i full gång, kom hem från Bolagsverket för lite mer än en timma sedan. Dagen har gått bra, haft mycket att göra precis som alla andra dagar. Klev upp i bra tid så jag hann göra mig klar inför jobbet. Nu ska jag käka och efter det eller till maten blir det lite fortsättning på mitt serie tittande. Såg ytterligare ett till avsnitt av TVD innan jag la mig igår, måste komma ikapp alla serier nu. Jag tar en serie i taget nu efter att ha haft lite uppehåll med serietittandet. Det är ett par serier jag ligger efter i nu så jag har avsnitt att kolla på och ska jag vara ärlig så gillar jag att kolla avsnitt i sträck för att allt väntande är så himla drygt och det är lätt att man glömmer bort vad som häntder i serierna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0