The Vampire Diaries S7 E15

Mycket har hänt i dem senaste avsnittet jag sett av TVD, såg ett par asvnitt igår eftersom jag ligger efter och på vardagarna har jag varken ork eller tid att kolla serier. Sist jag såg TVD var i frebruari och de jag minns från det var ungefär att Damon kom tillbaka från helvetet, han har eldat upp Elenas kropp tror han och Caroline är gravid med Alaric och Rics barn. Nu har det kommit en en ny "jägare" kan man säga som man se på första bilden här nedan. Matt verkar ha bytt sida och är nu emot alla vampyrer även hans kompisar. Stefan har blivit märkt av den så kalalde jägaren och har fått rotera platser hela tiden för att inte bli dödad. Jägaren har åtta liv och varje gång hon dör blir hon starkare och när hon dör den sista gången dör även alla hon har märkt eller skadat. Caroline är inte längre gravid utan tvillingarna har kommit ut efter många om och men, Alaric och Caroline är nu i Dallas och tar hand om dem tillsammans. Damon gick och dog för en tillfällighet då han inte vill leva utan Elena, så ha har lagt sig i en kista och vilat upp sig trots att både Stefan och Bonnie var emot det. Jag kan förutspå att det blir en omständning för Bonnie, hon kan nog bli en annan person efter det här men det återstå och se. Stefan och Caroline verkar ha glidit ifrån varandra och jag hoppas Damon kommer tillbaka snabbare än tåget, ingen serie utan honom precis. Enzo har också kommit in mycket mer i bilden, han är lurig mot alla tror jag. Han har hjälpt jägaren men samtidigt försökt att fånga henne. Slut diskuterat för nu måste jag se ett till innan jag startar dagen på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

Åh vilken cool header ni har!

Svar: Åh tack, dock är den väldigt gammal och skulle behöva uppdateras ;)
None None

2016-07-10 @ 18:18:21
URL: http://fiktivaem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0