Solen skiner och jag jobbar övertid...

Ännu en dag har gått och det är tisdag, har jobbat över idag med och på torsdag blir det likaså. Fick ihop några bra buntar idag som jag registrera och man finner fler brister än förut. Det kändes som Att det gick tungt ett tag idag då man får likadana årsredovisningar efter varann, visst att dem skiljer sig åt en liten smula. Efter ett tag så vet man inte riktigt vad man läser eller vad man har läst och man får helt enkelt börja om från början. Syftar då på sådana aktiebolag som har tusen stycken, nä inte precis tusen men många iallfall. Det är liksom dotterbolag efter dotterbolag och då har en tredjedel av dem en likadan bilaga på över 100 sidor. Skoj skoj men det är skönt när man kommit förbi alla och får en ny, den känslan är bra. Det rullar på, har inte stött på någon engelsk bilaga idag och det gör mycket kan jag säga och allt är så mycket lättare när det står på svenska, det gillar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0