snart torsdag....

Dagarna bara rullar på och jag hinner inte riktigt med mig eller inte att uppdatera på bloggen direkt. Jag jobbar på som vanligt i veckan, alla vardagar plus en till dag vilket leder till att det bara blir en ledig helg dag. Med det sagt så har jag ju gjort halva arbetsveckan nu, 3 av 6 dagar. Idag efter jobbet blev det lite pokémonjakt innan jag begav mig hemåt, gick nere vid hamnen där det lagt lures så man blev kvar där ett tag innan man brassa hem vid halv sex. Inte så kul att man blir utslängd från spelet hela tiden men det är väl något man får ta när man har en sämre mobil men jag kör på så gott det går. När jag kom hem så åkte jag och hämta mitt körkort som kommit igår, en applåd för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0