roadtrip√ kalas√

Kort sagt så har dagen varit bra, värmen har varit här och solen likaså. Imorse klev jag upp halv 8 och gick ner för att duscha för att sedan göra mig iordning för en roadtrip till Näset. Det är sol 99 gånger av 100 där, nästan alltid fint väder och solen ligger på som bara den. Där behöver man bara ligga ute i solen en dag så är du brun jämfört med vad man måste göra här hemma i Timrå. Vi hade ju planerat att åka minst en sväng till Näset i sommar bara för att hälsa på alla. Bra planerat då gamla ridlägerkompisar var där, en tredje del av lägret eller om det var hälften kom från Timrå så man kände ju näst intill alla. Kollade iallafall på deras avslutning för vi kom ju lite innan de skulle rida första passet och som sagt, Näset bjöd på sol och värme precis som vanligt. Vi lär ju försöka komma dit en sväng nästa vecka då det har tävling nästa helg. Vi åkte dit och var där ungefär halv tio och kom hem vid halv fyra och då var det dags för partaj. Måste även berätta att mitt fina armband med hästskon gick sönder, så himla tråkigt då jag brukar bära det jämt men förhoppningsvis kanske det går att laga.
Farmor fyllde år i torsdags så idag skulle hela släkten samt bekanta dit för att fira så efter man var klar med allt stall var det bara att börja om på nytt. Kom inte hem för sådan lång stund utan har typ nyss satt mig ner här vid datorn. Nu tänkte jag kolla på youtube för att se vad jag ska hitta på ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0