Inte en helt vanlig birsta tripp....

Idag så följde jag med kusinerna och moster in på birsta men inte på grund av någon vanlig anledning utan det var för att hitta lite pokémon. Tänkte inte på att ta med presentkort så hade man ju kunna köpa något men hittade inge behövligt ändå så det var ju tur. Inte så ovanligt men ska nog göra en repa dit någon gång den kommande veckan kanske. Behöver kanske lite nytt i garderoben, eller det är inte kanske utan jag tycker jag behöver det. Det har varit härligt med bra väder och får hoppas det håller i sig under hela helgen. Dessutom vill jag tacka för alla gratulationer angående körkortet. 
Det finns verkligen allt, tur man är bra på spelet än så länge.

Kommentarer
Postat av: Jessica. Lindström

Ja, man ska inte bli förvånad längre vad som finns ;)

Svar: Näää, det här spelet har verkligen blivit stort på en sådan kort tid. Skrattar lika mycket när de kör i gångfart och stannar titt som tätt för en pokémon :P
None None

2016-08-01 @ 17:57:01
URL: http://designsign.blogg.se/
Postat av: Jessica. Lindström

Hahaha, ja det är ganska sjukt egentligen :p Jag har förvisso också laddat ner spelet, men har max tagit typ 10 st sammanlagt :P Tyckte inte det var så skoj faktiskt :P

Svar: Jag tycker det är kul att fånga nya pokémon som man inte har redan men fattar inte riktigt vad spelet går ut på? :S
None None

2016-08-01 @ 19:22:25
URL: http://designsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0