Helg igen, så himla skönt....

Inte haft någon riktigt fredagskänsla när jag jobbade idag men det blev det ändrat på. När vi slutade hade vi bestämt eller vi hade blivit tillfrågad tidigare i veckan om vi skulle köra en aw och så blev det. Det har varit en hel del pratandes om det men jag har aldrig kommit iväg och det var lite sent påkommen men vi körde på eftersom jag inte hade några direkta planer för denna fredag. Roliga var att jag och Helena knappt sa att vi skulle med men det verka dem förstå på något knasigt sätt men det löste sig. Iallafall så hade vi en liten after work idag som ett gäng från BV eller snarare från oss som är handläggare på årsredovisningar. var med på. Vi gick hela truppen direkt från jobbet till O'leary's och bara umgicks, prata och självfallet käkade god mat. Nu är det helg och imorgonbitti sticker jag och syrran till näset för att kolla på hopptävling för att sedan på eftermiddagen åka till Boye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0