gårdagens roadtrips

Brorsan var här när jag vakna igår och skulle brassa ner till Furuvik för att se Winnerbäck. Efter att brorsan hade åkt och en ett därefter så åkte jag och Madicken till Näst för att kolla på hopptävling. Ena stunden var det strålande sol och sedan kom spöregnet och blåsten, vips efter ett tag så kom solen fram igen. Åkte hem efter att näst sista klassen och åt. Därefter åkte vi mot Indal typ för att träffa Natalie och såklart lilla Boye, där blev vi kvar några timmar och fick en liten rundvandring i huset dem håller på att bygga. Rätt fränt att kunna säga när det är klart bara, "det här huset har jag/vi byggt". Inte för att jag kan något om att bygga hus men, blev även lite biten typ överallt av bromsar: Det är verkligen något jag hatar och jag vågar nästan inte ens döda dem, usch. Mot kvällskvisten blev det grillat och senare lite kortspel med familjen när vi var hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0