Antagen till .....

Dagen är här då man fick veta ifall man kom in på någon skola till hösten. Jag hade ju inte några direkta planer om vad jag skulle plugga när jag väl sökte, den sista anmälningsdagen tidigare iår. Det är ungefär likadant nu, jag har ingen aning vad jag vill men jag sökte in till lite blandade program här i Sundsvall på MIUN. Det var en sak som jag var säker på och det var att jag skulle stanna här i Timrå/Sundsvall och inte flytta, då jag känner att jag inte alls har någon anledning till att lämna allt man har här i närheten. Nu ska jag komma till saken, jag kom in på mitt första val och det var ekonomprogrammet. Självklart är det båda för och nackdelar med att köra trots att jag är osäker. Jag tycker iallafall att jag borde tacka ja och läsa dessa tre år nu när endå skolan är lite färskt plus att det är skönt att ha det gjort på en gång. Det jag menar är om jag skulle söka in nästa år till samma program så är ju risken större att jag glömt bort saker, typ som matten. Nä men vet inte exakt vad jag ska glömma men ni förstår väl grejen, dessutom kanske man inte kommer in nästa år, vem vet lixom. Nackdelen som finns är väl isåfall om jag skulle läsa detta och inse att det inte är något för mig, samtidigt som det skulle lösa sig endå. Ska iallafall tänka på saken och ta ett beslut för man måste svara inom två veckor tror jag, annars går platsen till någon annan. Har inte riktigt superkoll på sånt.
 

Kommentarer
Postat av: my

Är väl bara att tacka ja och sedan hoppa av isåfall :)

Svar: Ajjämen, så enkelt kan det vara ibland ;)
None None

2016-07-12 @ 20:10:25
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0