Skolan igång igen..

Det är måndag och första dagen i skolan sen jullovet och för 2016. Vi går efter samma schema som innan jul och nästa vecka börjar vi med ett nytt. Har då eller nu läst klart religion 1matte 4 & fysik 2, däremot så börjar jag en ny kurs och de andra fortsätter. Det blir en ny och faktiskt den sista matte kursen, matte 5 och set säga att den är kättare en fyran men den lär ju inte vara så enkel ändå. Det blir lite mer matte lektioner än vi haft den här termin som nästan är över. Denna måndag är den dag jag går som längst i skolan men Malin var inte här, min lärare i religion så istället för att sluta tre så kom jag hem till 12. Det är väl ganska så mycket bättre och nu blir det lite serie, har börjat sett the flash, en serie som är baserad lite på arrow fast har en annan huvudkaraktär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0