Säsongsavslutning av revenge

Första serien för iår har jag nu sett klart. Fyra säsonger av revenge och serien är över för jag tror inte att det är tänkt att det ska komma en femte säsong. Denna serie slutade inte med någon speciell överraskning utan precis som jag trodde, med bröllop. Nu får man se vad det blir för serie härnäst men tror jag tar det lite lugnt nu och kollar först de avsnitt jag missat i de serier som pågår eller har dragit gång. Snart börjar ju också PLL igen med den sjunde säsongen och senare iår kommer en ny säsong av TVD och GOT (i april) bland annat. Skulle inte bli överraskad om jag börja kolla någon ny serie.
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, revenge, en av mina favoriter! :D

Svar: Vad roligt man vill ju se mer. Tycker också den var bra, kanske lite tråkig i tvåan bara :)
None None

2016-01-05 @ 16:23:53
URL: http://knokk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0