I hopp om ett bättre schema...

Jag håller verkligen tummarna att det blir någon ändring på vårat nya schema för det känns så ovärt att ens åka till skolan när man ska ha en lektion lixom. När det lixom skulle funka med att slå ihop någon dag, att flytta en lektion kan inte vara alltför svårt. Går det att lösa så vill man ju klart göra det så men det värsta är att vad vi just tycker kring detta med alla hål vi får, det verkar de inte bry sig om. Jag har nu tre olika kurser denna termin plus GYA, jag har två som har pågått i en termin plus en ny och det är sista matte kursen, matte 5. Matten var först utlagd på måndag men av någon anledning har de flyttat den till onsdagen så nu måste jag bege mig till skolan alla dagar i veckan. Det slutar alltid med att de säger att vi inte kan flytta lektionen för det finns ingen sal ledig. Det är jämt vi som står där utan sal, kul känner jag. Riktigt less på scheman nu. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0