hemuppgift på lovet√

Vi har nu kommit till den allra sista dagen på mitt jullov, mitt sista jullov på gymnasiet, tänk att det faktiskt stämmer. Känner mig inte så stor att jag snart inte längre går i skolan, vet fortfarande inte om jag ska plugga vidare, det är fortfarande oklart för min del. Denna sista dag ska jag bara njuta av för imorgon börjar nästa termin och känner att det kommer bli tufft. Vi måste verkligen jobba och lägga ner mer tid på gymnasiearbetet för det känns långt ifrån klart. Sedan har jag väl haft en liten uppgift nu över lovet och det var ju att läsa ut boken vi läst under en längre period. Det har gått så långt emellan gångerna man läst att man nästan inte minns vad som hänt men nu har jag faktiskt lyckats läsa ut den. Passade på att göra det ifårkväll när jag inte kunde somna och gud vad skönt det känns att vara klar någon dag innan deadline. Vi ska väl få någon slutuppgift gällande boken också och hoppas den inte är alltför svår. Man vill ju börja skolan lite lättare för att komma in i rutinerna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0