Helgens ridpass med Melizza

Det blev inget bloggande för min del igår, har inte så mycket att skriva om känner jag. Det man gör på dagarna är att sova, kolla serie och åka upp på stallet. Igår så var vi riktigt snabba på stallet, vi red Melizza och Aaltje sedan kunde vi fara hem igen på direkten. Jag körde ett väldigt lugnt pass igår med Melizza eftersom jag inte är hundra procent frisk och idag körde jag väl lite hårdare. Idag blev vi på stallet lite längre också eftersom vi skulle ta hand om Boye. Vi fixade allt med Boye först och red sen. Imorgon är tanken att de ska börja gå lektioner vilket jag kan tycka är skönt då orken inte är på topp men det har varit kul de veckor man ridit Melizza. Jag hoppas nu att detta blir snälla ridskoleponnysar som får stanna kvar, de har ju skött sig än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0