hela fredagen planerad...

Fredagen är fullplanerad och jag är riktigt taggad för den. Dagen börjar med att jag har hoppträning 10:45 på Kupido för Pia, har ju inte ridit honom sen förra onsdagen då vi hade lite lätt hoppning. Den onsdagen var han inte i sitt esse utan var sketa fjantig för saker han egentligen inte bryr sig om. Jag hoppas han är på bättre humör och det borde han vara också. Efter den träningen måste vi hinna rida nyingarna och sen mot eftermiddagen/kvällen blir det avslutning med ungdomssektionen. Det är nu nytt år och snart ska det väljas om till en ny sektion, vi ska ha en avslutning som innehåller laserdome och mat. Det ska bli kul, har verkligen längtat till att få köra laserdome nu. Det har gått alldeles för lång tid sen sist men imorgon då smäller det, hoppas jag orkar med det bara. Har ju länge varit sugen på att testa köra paintball men det har jag ännu inte gjort men fortfarande lika sugen. 
Nu sitter jag i bilen påväg mot stallet för att hinna rida Melizza medan det är ledigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0