Halleluja...

Torsdag idag och matte som första lektion, precis som alla andra dagar jag har matte. Redan klar med första kapitlet och det är prov nästa vecka. Det går fort framåt nu, bara efter en vecka så har vi gjort klart första kapitlet, det är inte dåligt och hoppas att provet går lika bra som det gått hittills. Efter matten fick vi klart att vi skulle flytta vår onsdagslektion till fredag, på vårat hål. Det blir alltså dubbellektion i matte från och med nösta vecka på fredagar. Det gör att jag blir LEDIG VARJE ONSDAG!  Kan ni tänka er att få vara ledigt, så otroligt glad just nu. 
Från 16:30-21:30 var man på stallet, först red man Suzuki och sen kollade man på 2 hoppträningar, nästan alla tre innan vi åkte hem. Kallt var det på läktarn men klart man han gosa lite med Kupido. Nu efter att ha sett två senaste programmen av farmen så ser jag nu på Sveriges mästerkock.
Just nu är jag lika trött som Kupido är på bilden, tur han fick en vilodag såhär på en torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0