första "provet" för iår avklarat

Tre eller fyra lektioner idag, beror på hur man ser på saken men hade ett litet prov imorse på matten då vi har tagit oss igenom det första kapitlet. Nu är vi redan igång med det andra och det kändes riktigt bra att lämna det första, det var inte så speciellt svårt måste jag säga och det vi fick prov på kändes ju mer än bra och det visade resultatet också att det var. Man får hoppas att nästa kapitlet inte blir så mycket svårare, det verkar lite klurigare men har inte kommit in i det riktigt än men har väl inte hunnit stött på några problem än utan uppgifterna rullar på. Jag måste fakstisk säga att denna kurs, matte 5 känns enklare än fyran och det känns lite mer logisk om jag ska säga så, det vi håller på med alltså. Efter matten så var det svenska och där kollade jag och Issa in det första minutrarna på the folowing så att vi kunde skriva om seriens första scen och hur man kommer in i serien sedan för att fortsätta att skriva om seriens handlingen. Lunch efter svenskan och det blev en nyttig lunch, kyckling och pastasallad med vitlökssås, sedan GYA och sist historia. Nu blir det lite snabbkäk inann stallet, det blir hamburgare och lökringar för att man ska orka med hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0