FÖRSTA JANUARI

Kan man tänka sig att det är januari nu, herregud vad tiden går fort ändå. Önskar bara jag mår lite bättre, att man ska lyckats bli sjuk just över jul samt nyår, när man har lov och har en massa man vill kunna göra. Plus att jag ska vara sjuk så himla länge och det är väl inget lite heller men jag är inte lika snorig längre men hostan är värst. Idag har väl varit en rätt slapp dag men rätt jobbig ändå. Det blev sent igår vilket ledde till att jag typ vaknade och verkligen klev upp vid två tiden idag men var gör väl det när man är ledig lixom. Jag är medveten om att jag vänt på dygnet men måste snart vända tillbaka det igen. Har varit och simmat lite, så mycket jag orka vill säga och sen har vi aft lite främmande här hemma vid eftermiddagskvisten. Nu försöker jag ladda om för att orka med stallet imorgon, det blir väl ett lättare pass med Melizza för att jag inte ska ta ut mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0