Finally friday!

Dagen har väl bara börjat och åkte till skolan och var där till tio över nio bara för att höra mitt betyg på religonen, 3 kurser är nu avslutade och en ny kurs ska börjas. Det blir lite schema ändringar och jag hoppas det blir bra så man inte får en massa luckor som är hur långa som helst. Betyger blev bra och kan inte bli mer nöjd över det så antar att det var värt att åka till skolan men måste erkänna att jag blev lite less när jag kom dit. Hon satt i möte så man fick vänta i över en timma och inget hade man att göra men nu är jag hemma och sett några avsnitt av How to get away with a murderer och ska väl se ett nytt nu. Har nästan tagit igenom mig hela första säsongen och ja, det är en ny serie jag började kolla i måndags. Det är bara tre eller två avsnitt kvar och det går rätt snabbt när det bara rulla på, när jag se på viaplay men tyvärr finns bara första säsongen där tråkigt nog. Vid tre tiden är jag på stallet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0