en timma tidigare...

Hade turen att få komma hem en timme tidigare än planerat, flyttade vår mentors samling till imorgon och det tycker jag vi kan göra hädanefter när det ändå går. Det gör ju att min onsdag blir kortare, man behöver inte sitta och vänta för att ha mentors i typ 5 minuter och det räcker lungt och väl med en lektion. Idag gick det väl relativt bra, vi har ju börjat med matte 5 nu och än så länge hänger jag med. Lite mycket att koma ihåg som symboler och vad allt betyder men det går framåt och än så länge har jag eller vi inte stött på någon jätte klurig men det kommer väl. Har ju matte alla dagar förutom måndag så man behöver väl inte känna någon stress än utan man ligger nog ganska bra i fas men det har ju bara gått två dagar också. Nu ska jag väl försöka plugga lite om det går, hade ju vart bra om man kommer lite framåt, svenska analysen ska lämnas in på fredag. Nu har man bara skrivit två rader men brukar rulla på bra hemma och speciellt sista dagen innan den ska in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0