En dag närmare fredag..

Det blev inget inlägg igår efter att jag kom hem från stallet och sanningen är den att jag somnade i soffan. Vaknade vid fyra och nu har jag sett ett avsnitt av  arrow och nu blir det the flash igen. Börjar skolan om drygt fyra timmar och torsdag är väl numera min längsta dag i skolan men det skall nog gå.
Stallet igår
Åkte upp till stallet så fort alla var redo eller slutat praktik samt skola. När vi väl var på stallet så var Boye först ut som jag gick med i stora. Var lite rörigt och var men än var så kändes det som att man var i vägen och vi blev ju nästan påridna. Efter allt var fixat och klart till Boye så red jag Sky. Vad ska jag säga, han vill gärna bli lång och idag kände jag mig som en kratta när jag red. Vet inte vad problemet är, jag måste vara för svag för att kunna rida honom, han typ hänger i tyglarna och minsta chans han får så vill han gå och sträcka ut halsen mer än vanligt. Ingen hosta idag iallafall och det är ett stort plus. Efter det passet var det dax för lektion, markarbete med Kupido. Det gick väl halv bra, det gick helt klart bäst när första små skutten vi hoppa på en båge. I slutet var också ett av det bättre när vi hoppa en lätt bana som bara innehöll fem små sockerbitshinder och två bommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0