Det börjar närma sig....

Hoppträningen är bara en dag bort och Gud vad hoppsugen jag är nu  alltså. Nästa helg är det hopptävling, den första för iår. Har inte kunnat anmält mig ännu pågrund av att jag var med på förra men jag antar att jag får skriva upp mig till veckan. Än så länge finns det plats för mig att tävla Kupido och då kör vi 90cm, vår senaste tävling var i början av september. Därefter blev han ju halt och fick inte hoppa de närmaste tävlingarna efter det, men nu är vi tillbaka och kör på igen. Ser fram emot hoppträningen imorrn och hoppas att han är relativt lugn. Han kändes riktigt fin i onsdags, då fick jag nog tillbaka lite känsla i dressyren, sådana pass vill vi ha fler av.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0