Det blev två hästar istället för en idag√

Kollade lite serie tills syrran kom hem från praktiken, sedan for vi upp till stallet då hon börja jobba på en gång. Jag började göra iordning Sky för att hinna rida båda hästarna innan hoppträningen skulle börja, då slapp vi vara kvar på stallet hela kvällen. Efter Skywalker var riden så var det bara att snabba sig för att rida Suzuki men han gjorde inte saken lätt. Han hade legat så han var spåning från topp till tå vilket han inte var innan jag red första hästen, det var ju bara att börja borsta. Tiden gick ju och det blev inte mycket tid kvar men jag började rida och hann ju det och mycket mer. Det var tydligen ingen hoppträning utan mitt jäktande var ju helt i onödan, det är ju synd att det inte uppdateras om det är ledigt eller inte men jag hann ju rida och vi kunde åka hem tidigare än väntat. Efter stallet åkte vi till farmor och farfar där vi fick mackor och kom hem bra precis till fångarna på fortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0