Birsta och stall

Kvällen börjar närma sig och idag blev det en dag på birsta tillsammans med mamma och pappa. Hade en julklapp som skulle lämnas tillbaka, tanken var väl att jag hade hopp om att hitta något annat men inte idag. Det var lite tungt att gå där tillslut, hostan som bara kommer tipp som tapp. Slemklumpar och aa behöver jag säga mer. När klockan började närma sig sju var vi tvugna och åka hem för att jag skulle hinna med Boye, så det var bara hem och byta om och sen upp till stallet. Började med att gå med honom i 20 minuter och avslutade med att mocka, herregud vad jobbigt det var ska jag säga. Stod i 40 min och mocka, visserligen tog jag en kort paus mitt i då jag blev alldeles slut. Låter hemskt att jag bli slut av att mocka men tror jag var rätt slut i kroppen efter hela dagen lixom. Efter jag mockat klart var det tid för att kvällshöa och sen fick man åka hem och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har inte riktigt någon serie att se på men kanske man ser de senaste på typ teen wolf för tror det kommer nytt avsnitt imorgon. VI får se eller blir det något annat jag uppehåller mig med.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0