10-15:50

Det blev en lång torsdag på skolan den här veckan. Inte alls vad jag hade tänkt mig men började tidigare för att skriva en utvärdering som gick på typ 5 min men ändå skulle vi var där 40 min. Rätt onödigt kan jag tycka men vad gör man inte när dem säger en sak, sen hade vi svenska där jag skrivit två rader, en början av en litteraturvetenskaplig analys på en novell. Sedan var det gymnasiearbete i ett par timmar där vi skrev på och lämnade ut vår enkät till vår klass, den ska sedan spridas lite mer över skolan, tanken är väl att alla på skolan ska få svara på den. Efter GYA var det bara film, såg på en timmas långfilm som ligger ute på youtube, stormaktstiden med bland annat Erik Haag och Björn Gustafsson. Kom inte hem förrän klockan var fyra idag men slutade vid kvart i tre. Däremot så har jag ingen lektion imorgon men helt ledig blir jag inte utan ska dit och få höra mitt betyg i religion bara. Har inte haft en religion lektion på jag vet inte hur länge alltså, känns som vi knappt varit på hälften av dem vi haft så det kanske inte var så konstigt att det blev så mycket ett tag. Däremot har vi fått jobbat på valfri plats så man har ju arbetet helt klart. Imorgon blir det stall iallafall, en häst ska ridas och det är Sky för idag fick han vila och samma sak för Suzuki. Ikväll blir det serie...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0