Vad har hänt idag?

Tävlingsdax denna söndag, i och med att man skulle tävla så blev det inte direkt någon sovmorgon. Vi eller jag och syrran var på stallet från 7-18, 11 timmar och man blir trött kan jag säga. Vi började dagen med att tävla, vår första lokala tävling faktiskt och det var super roligt. Tänkte att jag skriver ett lite mer utförligt inlägg om tävlandet imorgon men kan åtminstone säga att jag är nöjd. Det blev en felfri runda, sen har man jobbat en klass och hunnit kollat på lite fler än vad man hann igår. Inte lika stressigt idag men minst lika jobbigt. Efter tävlingens slut passar alla på att smita hem för att slippa bygga undan, som att alla inte vill hem lixom. Har man varit med och tävlat tycker jag att alla har en plikt att bygga fram och bort, kan inte säga att vi var många som byggde fram heller. Man får akta sig så att man inte jobbar för mycket i den här klubben tror jag. Efter att banan va bortplockad så var det årsmöte för styrelsen som tog en timma ungefär. Är inte så peppad på att behöva gå på en massa extra möten men vi får ju se när det behövs. Vi har ju en insider som berättar det man behöver veta så kanske slipper, vi lär ju se. Samtidigt är det ju syrran som får hoppa in och jobba när det är så egentligen kan jag ju lika gärna gå men man har väl annat att göra än att gå på en massa möten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0