tanken var att det skulle bli en stallfri dag....

När jag kom hem från skolan så bestämde jag och syrran att Tibor skulle få vila idag och i och med det så behövde inte jag sitta på stallet hela kvällen medan Madicken jobbar. Gjorde väl inget särskilt hemma men mamma och pappa bestämde sig för att åka upp till stallet så jag hängde med, passa på att vara lite med hästarna. Blev även kvar där och hjälpte till att fodra med syrran, hann se lite hoppträning och nu sitter jag framför datorn och skriver ett ganska meningslöst inlägg men jag skriver det ändå. Ser på the flash, tänkte försöka komma in på säsong 2 till nästa vecka iallafall, vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0