Något jag har funderat över...

Har funderat lite fram och tillbaka gällande om jag skulle göra något nytt, kanske skriva om en serie per vecka. Kan prestera de jag har sett för jag vet att det är en hel drös med serier jag har sett igenom åren. Vissa kommer jag självklart ihåg mer av än andra men det kanske skulle vara något. Är fortfarande inte säker om det kommer bli något av det men det får tiden utvisa. Jag kan tycka att bloggen är ganska tråkig när jag bara skriver vad jag gör på dagarna, speciellt nu när det är skola. Dagarna är sig rätt likt och veckorna upprepas likaså. Ofta består dagarna av skola och stall, finns inte mycket annat som händer i mitt liv. För det första hinner jag typ inte med något annat och är det något så är det typ att plugga. Skola kan jag tycka är helt ointressant att skriva om medan  hästarna blir som en påminnelse  för mig eller gör åtminstonde att man får tänka lite mer utförligt hur jag red och hur det gick, även om jag inte alltid skriver det så finns det i mitt huvud. 

Kommentarer
Postat av: my

Vet hur de känns haha! Vi har för ointressanta liv just för tillfället ;)

Svar: haha men eller hur, helt ointressant. Får nästan hitta på något roligt för att ha nått att blogga om.. ;P
None None

2016-02-10 @ 17:23:27
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0