Det närma sig helg...

Då var det fredag och jag sitter fortfarande hemma efter att fått reda på att matten i tid så man inte åkte till skolan i onödan, så itället för att börja 9.30 så har jag min enda lektion klockan 13. Det är ju en liten skillnad och aldrig att jag hade velat åkt till skolan som igår. Man kom dit och får reda på att läraren är sjuk, visst försökte vi jobba matte men det är inte lltid lätt. Bara för att han inte är här behöver man typ hjälp hela tiden och egentligen skulle vi haft ett litet gruppprov idag inför provet vi ska ha på måndag. Man hade ju velat att läraren var här sista lektionerna innan provet men men, man ska ju ha otur också. Jag är iallafall super glad för att ja inte hann till skolan idag utan istället kan man slappa lite hemma och plugga lite matte kanske. Håller på att fixa en kahoot som klassen kan göra på måndagens lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0