Chillar en snöig lördag som denna...

Det är lördag och jag har inte gjort mycket mer än att sett på serie men ibland så känns det skönt att bara ligga hemma och slappa med. Har sett lite fler avsnitt av the flash och såg något avsnitt av arrow för att friska upp minnet i den serien. Har även tänkt att anmäla mig till hopptävling men inte riktigt fattat vad som är fel, känner mig sämst som inte fattar något. Vill inte göra något knas så att det blir fel men man tar den hjälp man får. På skolfronten så har vi ett prov som ligger i luften litegranna och vet inte om det blir kommande matte lektion även fast det tre sista lektionerna innan provet gick bort för att läraren var sjuk. Skulle inte förvåna mig om provet blir nästa lektion men är inte redo för det då han varit sjuk/borta förra veckan. Vi tar det som det kommer, allt ordnar sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0