Why is Monday so far from Friday and Friday so near Monday?

Denna vecka är igång och dagen bestod av utbildning mellan 8-9:20 och sen vanligt jobb från det, fram till halv fem när jag sluta. På eftermiddagen typ direkt när jag kom hem blev det stall, såg lite tv innan vi drog dit. Det uppstod ett problem men när vi kom dit så löstes det precis så vi passade på att gå en runda i skogen när vi ändå var där, inga nya pokemon. Tog en tripp senare mot kvällen också, det blev kortare pokemonjakt och fann en ny pokemon, en grön vid namn scyther på 790 cp. Lite små irreterade på mobilen som stänger av sig, fann en annan som jag inte hade heller men mobilen stängdes av, så den fick jag aldrig. Mobilen laggar så himla mycket och den mesta tiden går spelet as segt men det är roligt så länge allt fungerar som det ska. Nu ska jag sova, vi fortsätter utbildningen imorgon på jobbet och börjar sakta gör mer och mer sådana ärende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0