taco till lunch och andra dagen...

Som alla andra vardagar så var det jobb fram till halv fem idag och det blev en godare lunch än vanligt, åt tacos och det var verkligen pricken över i:et. Rasterna blev lite annorlunda idag eftersom mitt spel har varit nere hela dagen i princip, syftar på pokémon go. Uppdaterade spelet igår kväll och sen dess kom jag typ aldrig in utan när jag öppnade appen kom jag till någon knasig sida om något helt annat, men efter jobbet och efter att jag varit i stallet så fick jag igång det med lite hjälp av Adde. Vet inte vad han gjorde men ett stort tack, mitt spel är kvar även om jag tappat en dag men vad gör det. Så det blev inga nya pokémon på rasten idag men kanske imorgon, bäst man byter/förvandlar lite pokémon så jag kan fånga lite fler imorgon. Efter jobbet blev det typ raka vägen till stallet för att hinna med de båda hästarna och det gjorde vi. Allt flöt på och det var bra väder så vi passade på att rida ut i skogen. En lite lättare ridtur skulle jag säga, mestadels skritt men med lite trav och hästarna skötte sig super duper allihopa. De var snälla och verkade vara i bra form efter betet, kanske lite rundare om magen men det löser vi lätt. Om det blir något stall i helgen så ska definitivt kameran med, jag skulle vilja ha lite snyggare och bättre bilder på hästarna men hinner inte ta några bilder direkt nu när man jobbar. Tiden räcker inte till utan det blir med mobilen och den kameran är ju inte den bästa.
Fuxen Kupido, skimmeln Roland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0