Över ett år har gått...

Jag har ju kollat en del serier och förra året börja jag kolla på the walking dead men jag vet inte vad som hände, om det blev uppehåll och sedan kanske jag glömde serien. Nu tänkte jag iallafall ta mig tillbaka in i serien dock har det gått mer än ett år sedan jag såg klart säsong fem. Så ska väl påbörja säsong sex, men för att fräscha upp minnet litegrann så tog jag en liten repris av sista avsnittet i säsong fem igårkväll. En mjukstart, får se om jag hinner något avsnitt ikväll av sexan.
 

Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Snart så kommer det en ny säsong :3

Svar: Jag vet, ska planera upp avsnitten så det är relativt färskt i minnet till nästa säsong men nästa avsnitt blir inte förrän till helgen igen :)
None None

2016-08-21 @ 12:58:07
URL: http://leavanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0