När syrran lämnar sin bilnycklar till mig..

Ännu en dag avklarad på BV och idag har jag bara suttit med andra bolagsformer vid datorn hela dagen, det vill säga inte med aktiebolag som det blir pappersarbete. Nu är det bara datorn jag sitter med och visst är det lite mer att ha koll på, då varje objektform skiljer sig från varandra med vad som gäller. Däremot är det skönt att få lite skiftande arbete och slippa pappersarbete. Denna dag har jag och en till från utbildningen, suttit uppe i mässen för att vi inte har två skärmer nere vid vårt skrivbord och det är så mycket skönare att ha två skärmar när vi har upp så pass mycket och olika fönster. Plus att det går lite mer framåt nu även om man stöter på lite frågor och man är osäker men tur man får bra hjälp. Hemvägen blev lite annorlunda idag, syrran lämnade bilnycklarna till mig. Kan ni tänka er att hon låna ut bilen till mig så jag skulle ta mig hem, vet inte vad som flög i henne då men bilen gick hem och visste vilken väg den skulle ta. Nu har jag bara tagit det lugnt och kollat lite på youtube och tänkte försöka kolla ett avsnitt på the flash innan jag lägger mig ikväll. Kanske blir någon promenad senare mot kvällen med, dock funkar inte pokemon go på mobilen just nu så måste kolla upp det med.
Moppe tiden är ju som sagt över nu när man har körkort, bara bilen som saknas ju....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0