fredagen försvann...

Igår var det fredag och jag hann bokstavligen inte göra något, kom hem från jobbet vid kvart över fem ungefär och såg på tv till klockan slog sex. La mig i sängen med kissen, tänkte bara ligga där en stund med henne men jag somnade och vaknade inte förrän klockan var halv 12. Det ledde till att det blev allt svårare att somna om så det blev lite serie tittande för min del. Idag när jag vaknade vid halv 11 så fick man fika på sängen och det blev faktiskt smörgåstårta och den var mycket god. Nu sitter jag och spelar lite, ska väl städa upp lite på rummet idag och sen får vi se vad som händer med idag. Rätt trött efter den här veckan och jag känner att det var behövligt att få sova lite, snart är det bara en halv månad kvar på jobbet. Tiden går så otroligt fort, jag själv tyckte nyss att det var onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0