denna dag och morgondagen...

Måndag idag och det var skola, information 8.15 och sen fick vi vänta i tre timmar för ytterligare information som var mer ett välkomnande. Jag blev inge klokare av den så kallade infon iallafall men på den första blev man lite rädd. Nej men skämt och sido så har vi prov/dugga redan nästa vecka plus att man ska hinna med att skriva ett PM som ska in den veckan också. Idag har vi hunnit fått ihop det böcker vi behöver, jag hoppas vi har rätt och efter att ha varit bortbjuden på middag och ätit där så har man inte hunnit med mer idag. Eller där ljög ja, vi har ju hunnit med Boye också, han är riden och alla stallsysslor är fixad. Nu ska jag sova för att bege mig till jobbet imorgon bitti, min näst sista dag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0