Tävling jag är med i....

Jag är med och tävlar om ett egetdesignet mobilskal från Themobilestore hos My, även ni kan vara med och tävla. Direktlänk till tävlingen finns på namnet My snett ovanför, tävlingen avslutas imorgon tisdag den 5 April så anmäl dig på direkten. Tänkte att en sommarbild skulle passa bra inför denna sommar som jag hoppas snart är här. En bild på mig tillsammans med favorithästen Kupido.
Det skadar aldrig att ha en bild på honom vart man än må vara, bättre kille finns det inte.
Finaste Kupido. Får inte glömma och berätta att vi har anmält hos på vår hemmatävling som är nu i April, det ska bli så kul att tävla honom igen. Så roligt att vi faktiskt får vara med på lite hopptävlingar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0