s a t u r d a y

Vaknade vid halv nio idag och bestämde mig för att det inte blev något stall, man ska ändå dit och jobba imorgon så istället la jag mig och sov en stund till. Har inte gjort något speciellt idag utan bara tagit det lugnt men det skönt det med, man måste få chilla ibland också. Kollat och läst lite bloggar, läst en text ur materialet eller texthäftet vi fick till nationella. Dock är det totalt 11 texter men tar en i taget, det är alldeles för mycket text och tänk om man var tvungen att läsa detta på provtiden. La till denna bilden som flög upp på fb, den må vara lite överdriven men gud så rädd jag blir för spindlar. Har svårt att döda dem och kan inte heller ta bort dem, usch för spindlar, de ser så äckliga ut. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0