klockan tickar...

Alla barn ligger och sover efter att ha haft fullt ös hela kvällen i princip. Det verkar ha haft roligt och det är ju verkligen prio ett, bara någon enstaka som valde att inte sova över här med oss. Jag har som alltid problem med att sova, det är inte något nytt och det gör det inte lättare när syrran och jag är tvungen och dela på en liten säng. Madrassen  syrrar skulle sova på hade tydligen ingen propp eller vad det nu än heter så luften ville ju inte direkt stanna kvar, proppen som jag nu kallar den verkar vara helt borttappad. Så istället delar vi nu på min säng som är stenhård men man ligger ju inte på golvet iallafall. Ska väl klica upp vid 8 tiden (lördag) för att fixa frukost åt hela hänget och sen är övernattningen nästan överstökad. Då blir det städning för fulla muggar och sedan ett litet ridpass med hoppning, får se om man orkar rida ut något. Vi lär vara ganska trötta när vi vaknar men först måste man ha somnat och det är bäst jag gör ett nytt försök igen nu. Behöver alla timmar sömn jag kan få för att orka med sista timmarna innan barnen åker hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0