I sista minuten, 23:59

Tänk att jag hann, man är ju bra duktig. En av historie uppgifterna är inlämnad och den sista ska in på söndag så vi får göra klart den på söndag. Känns skönt att ha skickat in den men hoppas den håller måttet med allt annat jag lämnat in. Jag vill verkligen ha kvar mitt betyg och man måste ligga i topp hela tiden. Känner mig nöjd som fick plats med allt på en sida, så otroligt dålig på att avsluta saker. Det blir mer att jag skriver i cirklar känns det som men tur inte lärarna tycker det.
 Saker man inte glömmer såhär snabbt är ju när man får så fina kommentarer av lärare som vill använda det som exempeluppgift eller typ hänga upp. Inte fär att skryta eller nått men då får man en liten boost och steppar upp ribban lite högre.
Klockan har ju slagit tolv nu och familjen käkade thai på fredagkväll efter städningen. Blir inge födelsedagsmat imorgon när släkten kommer men thai idag funkade utmärkt, smakade likaså.

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

gott med thaimat :DD

Svar: Ajjemän visst är det, favoriträtter min👌☺️
None None

2016-04-30 @ 00:25:46
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0