Helgen är här....

Det är äntligen fredag men hemma går det fortfarande segt med internet, komemr inte vara tillbaka förrän måndag, härligt. Skolan bestod av två matte lektioner och sen blev jag kvarsittandes för att göra lite svenska och det går trögt för att jag inte fattar det riktigt. Det går inte att göra på så många sätt känner jag och totalt ska det bli 33 stycken, tydligen. De vill verkligen inte att man ska få någon helg, detta ska allt vara klart tills på måndag och jag har inte ens kommit en tredjedel efter idag. För att lägga upp det bra så måste man göra 11 per dag, allt detta bara för att det snart är nationella. Ska även gå in och kolla och fixa sista grejen med att söka skola, sista anmälningsdag today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0